irisarts.reismee.nl

Terugreis

Hi there!!

Ondertussen ben ik al een aantal dagen weer terug thuis.
Dinsdag 13 maart heeft Annette mij smorgens vroeg naar the airport in Auckland gebracht, daar ingecheckt en samen nog ontbeten, dat was zeer gezellig!
Toen was het tijd om naar the gate te gaan en de lange reis van 38 uur te beginnen.

In Sydney aangekomen naar de volgende gate gelopen en ik bleek naar Bangkok te vliegen maar via Melbourne, dus dat was een volgende stop.
In Melbourne had ik 2 uurtjes en ontzettende honger, na een lange zoektoch om aan de dollars van australie te komen had ik het uiteindelijk en heb ik een lekkere goede burger geteten met frietjes!
Van Melbourne naar Bangkok gevlogen waar ik 3 uurtjes had, hier moest ik opnieuw inchecken om de volgende tickets te krijgen, mijn bagage ging rechtstreeks van Auckland naar Amsterdam!
Het was een groot en mooie airport en hier zelfs nog even op internet geweest en een groote lekkere ijs gegeten.
Van Bangkok naar London was een lange reis van 12 uur en hier heb ik dus ook lekker films gekeken en muziek geluisterd!
Van London naar Amsterdam ging ook makklelijk en hier werd ik toch wel zenuachtig!!
En daar was ik dan, op Schiphol.. ik moest wel even wachten op mijn bagage maar al snel genoeg was ik dan bij de aankomsthal waar pap-mam-saskia en kim op me stonden te wachten met een heel leuk spandoek!!!

Die dag veel bezoek gehad en er stonden nog 3 spandoeken thuis, zoo leuk!!!
Savonds heerlijk soep en friet met frikandel gegeten!!

Gister 16 maart voor het eerst weer naar De Koets met de vriendinnen, dat was super gezellig!!
Liefs, Iris

Reacties

Reacties

Ans

Iris,
Welkom thuis namens Mart-Ans-Mark-Inge- Ellen -Niels
Janneke en Johan.
Tot gauw.

Annette

Tot snel en geniet van al het Nederlandse eten x

Lianne

Ha schat!
Heerlijk weer in Nederland! Een groot avontuur in NZ en nu weer bij familie, vriendinnen en oud collega's ;) hihi! Kom een keer aan zou ik zeggen! En wat ben jij een geluksvogel.....je stap vanuit het goede weer in NZ zo bij ons er weer in. Wij zijn hier allemaal toe aan de lente/zomer!!! Geniet van alles wat je hier weer hebt en droom lekker over JE mooie NZ! XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active