irisarts.reismee.nl

Change of plans 2!!

Hi there!!

Zo, na een heerlijke vakantie weer begonnen met werken,

het was super om weer bij de meiden te zijn, Sally told me dat Poppy nog veel aan mij gedacht had (naar mijn kamer ging en vroeg waar Iris was enzo)..
En met Emily gaat het ook goed, het is zo leuk en het geeft een fijn gevoel dat ik haar kan troosten en ze dan rustiger word (als ze huild ofcourse).

Maar zoals sommige al weten, plannen veranderen is 1 van mijn 'goede' eigenschappen en die van mijn hostparents toevallig ook...
Zo hebben ze me meegevraagd op vakantie naar Fiji en Melbourne (niet doorgegaan),
ze kwamen met het idee om zelfs te verhuizen dit jaar naar Australie en dan wilde Sally me heel graag mee hebben (niet doorgegaan)..
Kortom veeel ideeen en 1000x veranderen van gedachten, haha!!

Mijn hostparents wilde een au pair, omdat het op dat moment niet zo goed ging met mijn hostmoeder, ze was gewoon thuis maar omdat Emily de hele nacht door huilde was ze overdag zeer moe enzo.
Het is fijn om te horen dat ikal diemaanden een zeer goede hulp ben geweest en ze heel blij met me zijn.
Maar nu gaat het goed, Emily slaapt goed snachts en Sally is weer vol met energie, kortom:
ze hebben geen au pair meer nodig (onlangs dat ze me hadden gevraagd langer te blijven).

Dus daar zit ik dan, weer vol met nieuwe plannen...
Ik werk deze week nog, dan lekker feesten en een skydive doen, volgende week zie ik pap en mam weer(!!!!!!) en dan vertrek ik de 23e op mijn nieuwe VAKANTIE tot 9 maart. Ik ga rondreizen door het noordereiland, met dezelfde bus organisatie als mijn vorige vakantie, dus ik zal weer veel mensen ontmoeten!
Dan nog even lekker feesten (farewellparty met vriendinnen hier, en farewellparty met de familie) en dan de 13e terug vliegen naar Amsterdam!!

Ik zal aankomen op 14 maar om 10.45 am !! :)

Veeeel liefs,
een gelukkige Iris.

Reacties

Reacties

Mieke S

Heey vriendinnetje,

Wat leuk dat je nu ook het noorder eiland gaat verkennen. Dat is wel super gaaf. Dan heb je iig toch heel nieuw zeeland gezien. Wel fijn dat je 14 maart weer terug komt naar Nederland! Kan je eindelijk weer mee gaan sporten en stappen! Tot Snel is nog maar 1 maandje wat gaat de tijd snel!

Xx

pap en mam

Hoi gelukkige Iris, over een weekje ben je nóg gelukkiger, want dan zie je ons!!!!!
We hebben gisteravond al gefeest, nu nog een avond, dan woensdag opruimen en pakken, en donderdag stijgen we op naar Dubai.
Tot volgende week, en we drinken er vanavond eentje op jou (de zoveelste)!!!!!

marlie

Hallo Iris, al weer een tijdje geleden. Ik lees dat je een
heerlijke vakantie hebt gehad. Ik ben wel jaloers op je dat je tussen de dolfijnen hebt gezwommen. Super zeg
wat een ervaring. En nu gaan genieten van het wederzien
van jullie pap en mam. En dan duurt het niet meer lang
dat je naar huis komt... Ik wens je nog een supertijd toe.
liefs Marlie en Jos

Nelly van Osch

Wat gaat het toch snel zeg. En nu nog even genieten van een mooie vakantie. Fijn dat je pap en mam daar naar toe komen. Geweldig zeg wat je allemaal mee maakt.
Waarschijnlijk lees je dit als je terug bent van vakantie.
Hopelijk zie ik je snel als je weer terug bent in Nederland. Dat zal wel effe wennen zijn. En met een rugzak vol ervaringen en verhalen. Wauw.
Nou maak er nog maar wat moois van.

Heel veel groetjes
Liefs Nelly (KDV Poeh-Beer)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active