irisarts.reismee.nl

Holiday north island!!

Hi there!

Mijn laatste week in het geweldige NZ is ingegaan..
Pff, wat is de tijd toch snel gegaaan!!

Maar he, voordat ik naar huis ga heb ik nog een volle planning met leuke dingen
dus dat komt wel weer goed.

Afgelopen weken is er ook weeer veel gebeurd,
zo kwamen pap en mam (walter en annelies) dinsdag 21 february aan hier op het vliegveld, samen met David (neef van pap) ben ik ze op staan wachten daar.
Dat was echt super!! Na 7 maanden ze niet gezien te hebben was ik zeer blij weer even bij ze te zijn. Die dag hebben we lekkere drankjes gedaaan in de stad en wezen uiteten.
De dag erna vanwege het slechte weer zijn we naar Devonport, Mission bay en Takapuna geweest en daar wat rond gewandeld. Savonds nog uiteten en toen gingen ze door met hun reis en ik de volgende morgen met de mijne.

Dondag 23 maart begon mijn vakantie door het noordereiland.
Ik ben al op (vele) weekendtrips gegaan door de 7 maanden heen, maar wilde nog wel een keer rond gaan door het noordereiland.
Ik ging alleen met de bus en ontmoette zo dus allerlei mensen, wel leuk dat backpacken!
Het begon bij Coromandel, leuk plaatsje bij het stand, hier zijn we naar the hot water beach geweest... en savons lekker een BBQ gedaan.
De dag erna door naar Raglan, waar we heerlijk op het stand hebben gelegen en surf dude's hebben gespot. Ook zelf nog wat gezwommen in de zee natuurlijk.
Ook nog naar een plaatsje geweest waar we een hele Maori (culturele avond) hadden, heeel leuk en we leerde de haka!! Savonds op het strand een kampvuur gedaan, kei gezellig!!

Na een paar dagen in Taupo aangekomen waar ik 'onverwachts' pap en mam weer zag.
Kei leuk dus, weer lekker gedronken en 'uit eten'. haha
Daar een paar dagen gespendeerd, lekker bij the lake enzo..
Ook zijn we naar National parc geweest waar k hoopte the Tongario crossing te kunnen lopen (een 19km lange hike door de bergen (vulkanen)). Maar helaas was deze de 2 dagen dat ik er was allebei afgelast vanwege het weer.. dan maar relaxen in the spa pools van het hostel en uiteten daar..
Nog een paar andere plaatstjes gezien en overnacht en toen na 1,5 week zit deze vakantie er weer op.

Nu 2 daagjes terug thuis, het was kei leuk om hier weer te zijn: Toen ik thuis kwam zag Poppy me aankomen en ze was blij me te zien, kwam naar me toe en gaf me een knuffel: zo lief!!
Vandaag lekker geshopt met Annette en vanavond met Sally en Annette een film kijken en lekker eten.

Morgen dan nog 3 daagjes weg, naar Bay of Island (again) en een dagje naar Cape Reinga, het hoogste puntje van het noordereiland. Nu maar hopen op goed weer!!

Dan nog een feest weekend, en tjaa.. dan is het 13 maart ;) .

Tot snel!!
Liefs. xx

Reacties

Reacties

Eefje

Ha Iris, geniet nog maar even van je laatste dagen! Klinkt lekker, al die vakanties ;) Over ruim een week zien we je weer!!
Xxxx Eefje

Kim

Veel plezier nog dame!
Kusjevoormijnzusje

Mieke en Harry

Hallo Iris,
Wat gaat het snel, 7 maanden. Wel leuk dat je Sjan en Michael gezien hebt. Is toch anders als via de mail en skypen. Het is altijd weer spannend om je verhalen te lezen, al dat avontuur. Als je volgende week weer thuis bent is dat weer afgelopen, HET MOOIE LEVENTJE.
Nu nog even lekker genieten van al dat schone om je heen. We wensen je een hele fijne terugreis toe.
Groetjes uit de Sint Joep.

Lianne

Hey Iris!
Al 7 maanden weg...en nu weer bijna terug...wat vliegt de tijd! Geniet nog lekker even van deze laatste week :) en geniet ook van het je thuis komst! Dat is ook weer iets leuks :)!
Succes met je afscheid daar :(.
Groetjes en tot ziens, Lianne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active