irisarts.reismee.nl

Kerst / NYE / 5 maanden in NZ!!

Hi allemaaaal!!

Een niew verhaaltje vanuit het zonnige NZ !!!

Laatste tijd gewoon lekker gewerkt doordeweeks met de meiden,
oh ze zijn in 3 maanden dat ik hier ben al zoveel veranderd.
Ben echt helemaaal gek op ze!!

In de weekenden voor kerst wat rustiger aan gedaaan, ofja weer meer meiden leren kennen en elk weekend naar Wildfire and andere clubs geweest
Dan dansen we de hele nacht door, zoooo gezellig!!!
En dan nog wat gewinkelt enzo.

Naja, mijn speciale kerst:
De planning was zoals gewoonlijk een beetje veranderd... (haha)
Voor kerstavond stond er een grooooot family thing op the planning maar omdat mijn kleine Emily ziek was bleef het gezinnetje thuis en had ik dus niks meer.
Gelukkig kende ik deze leuke duitste vriendin, die met een paar andere meiden naar Long Bay ging voor een picknic (aan het strand!!) En ik ging dus mee.. De andere meiden kende ik ook dus het was kei gezellig!! Savonds is sophie (duits) nog bij mij thuis geweest en hebben we lekker een filmpje gekeken en veeeel gekletst!!

1ste kerstdag:
Damn wat een kado's dat die meiden kregen zeg! Toen ik opstond waren ze er al mee bezig natuurlijk en ging ik er gezellig bij zitten, ook ik had wat kadotjes gekocht voor iedereen en het was een gezellige ochtend. Zelf kreeg ik ook kado's van mijn lovely family!! (sorry, ik neem dat lovely echt over van die engelse hier, alles is lovely and wonderfull and zo van die dingen..)
Na dat alle kadotjes uit waren gepakt toch maar gezellig kerstontbijt gedaan met crosantjes en op naar Herald island waar het grote geweldige huis van de ouders van Sally is!!
Daar met de broers (damn...) en zus (met 2 schattige zoontjes) en natuurlijk ouders van Sally kerst gevierd..
het was zo'n rare dag.. het was gewoon de hele dag relaxen en rond 5 uur dan even kerstdinner. haha, hele dag drinken en chille. Lekker gezwommen in het zwembad natuurlijk en bij het strand geweeest (in de achtertuin).
Ook hier weeeer gewoon te veel kado's voor iedereen, ik stond er zo versteld van!!
Maaar ja he, zelf kreeg ik ook een kadotje van de ouders van Sally. Ik mag een keer lekker naar de spa, heeeerlijk!!

2de kerstdag:
Met de familie van Guy een BBQ gehad, hier was het minder bijzonder want ik heb niet zoveel met deze familie. Het was wederom natuurlijk wel weer gezellig en ik had mijn Amarettooo maar meegenomen!! ;)

Hierna even een weekje 'gewerkt' en dan was het NYE!!
Damn ik had het hele weekend het huis voor me alleeen, dat was toch wel even genieten!Zaterdagmiddag richting de stad geweest waar ik een vriendin heb wonen (ze komt uit NL en doet intern) samen met sofie and sophie naar NYE the movie geweest en gewinkelt. Savonds lekker dinner gegeten met een andere duitser erbij en na dinner kwamen nog 2 andere vriendinnen, dus heeerlijke gezellige avond gedronken met 5 andere meiden.
Toen besloten we om 11 pm naar Wildfire te gaan, Best NYE van mijn leven gehad!!
Het was GEWELDIG, helaaas hadden ze niet afgeteld en stond iedereen elkaar opeens Happy New Year te wensen toen ze vuurwerk zagen bij The Skytower... Dus ik begreep er helemaal niks van en begon maar even af te tellen, haha.. een deel mensen meedoen en toen iedereen HNY gewenst.. Hele nacht doorgedanst en toen deze ging sluiten naar een andere Pub gegaan en toen toch maar om 7 uur ergens koffie gaan drinken (zo'n coffeeshop hier) en om 8 uur the bus terug naar huis.. Maar ik zat gewoon nog vol energie dus nog gezellig met Karin en Dirk geskypt en met Pap en mam gebeld ! :)

Hierna even ween weekje 'gewerkt' en dan is het alweer bijna 8 januari!!
Vandaag druk bezig met mijn tas inpakken want morgen ga ik voor 2 of 3 weken op VAKANTIEE!!!!!!
Speciaal voor de vakantie een nieuwe tas gekocht, maar ben bang dat die toch wat te klein is... Maar dat komt wel goed!! ;)

Morgen om 2 pm het vliegtuig naar Wellington, dan een hostel daar en maandag smorgens the ferry to Picton en vertekken maar!!
Deze vakantie ga ik samen doen met een vriendin (3 keer raden: een duitser, maar wel een leuke meid).
Frederike en ik zullen een super tijd gaan hebben en ik ben beniewd wat ik allemaal ga doen, haha!!

Ik spreek jullie in Februari wel weer he...

Liefs!

Reacties

Reacties

Kim

Lang verhaal voor jouw doen zusje ;). Eigenlijk was ik van alles wel op de hoogte, maar toch bedankt! Succes met je tas inpakken en alvast heel veel plezier!! Xx

saskia

hee meid!

je typt er wel veel engels tussen hahaha...
en fijn dat ´t allemaal goed is gegaan.
heeel veeel plezier op vakantie!!!

liefs xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active