irisarts.reismee.nl

Merry Christmas and a Happy New Year!!!

Hello there!!!!

How is it going in Holland?

Hier gaat het super goed, na toch wel een tegenvallende week met regen,
begint het nu dan echt zomer te worden!!!

Vandaag dus heeerlijk op het strand gelegen en in de zee geweest met de meiden terwijl jullie daar lekker in de kou zitten.. verschil moet er zijn he ;) !!

Naja, ik ga hier iig een leuke kerst (zonder christmas feelings) hebben met the host family and their families. Heb er wel zin in!! Lekker BBQ en gezellig eten buiten in het zonnetje en aan het strand.

Maar wat ik dus gewoon even wilde zeggen:

FIJNE KERST DAGEN EN EEN GELUKKIG 2012!!!!!

Plannen voor mij met oud op nieuw zijn: opstap in Auckland!!!! :)

En dan 8 januari toch echt naar Wellington vliegen en 9 januari met the ferry naar Picton (zuidereiland) en daar mijn vakantie beginnen!!!

Veeeeel liefs,

Iris

Lianne

Heey Iris!
Ook voor jou en jouw host family hele gezellige kerstdagen alle gezondheid en goeds voor 2012!
Aan alles kun je zien dat je het wel heel goed naar je zin hebt daar, heel leuk! Gun het je van harte. Geniet van je vakantie en tot een volgende keer maar weer!
Lieve groetjes, Lianne (van Hees-Litjens :))

Karin

Wat leuk Iris!!! En inderdaad fijn van dat weer zeg!
Jij ook hele fijne kerstdagen en een goed 2012!
Geniet ervan!!! Maar dat komt zo te lezen goed!;)
X Karin

Mieke en Harry

Hoi Iris,
Ook voor jouw hele fijne Kerstdagen met de familie en een geweldige oud jaarsavond en super 2012.
Het weer daar is in ieder geval beter dan hier. AL die regen hier ben je zo moe. Daar is het lekker zonnig.
En dan bijna echt vakantie. Maar hoe noem je wat je nu al gehad hebt?
Je hebt toch al van 2 augustus af vakantie? Geniet van alles nu je daar bent en al vast een fijne vakantie op het zuidereiland. Tot een volgende keer. We blijven je volgen.
Groetjes van Harry, Mieke, Susan, Ruud en aanhang.

Kim

Zusje, kort maar krachtig ;). Ik spreek je straks :D!! Xoxo

Fam. Moors

Ha Iris, leuk om steeds je verhalen te lezen! Jij ook fijne feestdagen en een gelukkig 2012! Geniet van die bijzondere kerst/oud&nieuw in NZ, want dat is het echt, al voelt het misschien ook wel es anders!!
Liefs, uit het regenachtige Heusden :)

Fam. Moors

Oja, echt super dat je bijna op vakantie gaat naar het zuidereiland! Wel verhalen blijven schrijven hè!!