irisarts.reismee.nl

De eerste week

Zo, ik ga proberen een verslagje te schrijven over mij (bijna) eerste week!!

Ik kwam hier dus vrijdagavond aan en had de eerste 2 of 3 avonden stiekum toch wel last van een jetlag (als dat het is), want ik was savonsd om 8 uur echt super moe en sliep dan ook meteen, en daardoor werd ik smorgens om 5 of 6 uur al wakker, en kon ik niet meer slapen.

Het weekend heb ik gewoon thuis doorgebracht (ik noem dit dus gewoon echt al thuis) wat wel gezellig was. Ik had het spel SKIP-BOOO gekocht voor Holly en de meiden (wat ik zelf een leuk spel vind) en zeer toevallig kende ze het spel al en vinden ze het nog leuk ook!!!

ook heb ik diezelfde avond mijn kado van papa opengemaakt, het was even moeilijk (en grappig) om zijn kaart te lezen. Maar ik kon wel om het kado lachen, nog bedankt!!
Verder heb ik het kado van Danielle en Sander (voor sinterklaas) en het kado van Martijn, Kim en Ralf nog niet opengemaakt!! Knap he!!

Zondag kwam Marieke (een andere au pair) een paar spulletjes halen die ik mee had genomen voor haar vanuit NL. Samen met Myrthe kwam ze hierheen. Ze namen me mee naar The Mall (een groot druk winkelcentrum). Het was gezellig en leuk ze ontmoet te hebben.

De dag erna was ik nog vrij en ging ik smorgens met Holly mee naar Sam zijn zwemles, oh hij is echt zoooo een schatje. Daarna hebben we meteen een bankaccount voor mij aangemaakt. Verder wat gespeeld met Sam enzo. Savonds met Marieke rond gewandeld door Red Beach.

Dinsdag was mijn eerste echte 'werkdag'. Ik zou eigenlijk alleen maar hoeven te zorgen dat de kinderen uit huis waren (lopen naar school) en Sam naar daycare brengen, maar vanwege andere omstandigheden kreeg ik Sam al de hele dag!! Het ging veel beter als dat Holly en ik verwachten en het was ook echt leuk alleen met Sam!!

En savonds vroeg Marieke of dat ik zin had om mee te gaan naar de cinema met Gabriella (een zweede au pair) en natuurlijk wilde ik wel mee. We zijn naar de film Horrible bosses geweest, echt een leuke film!!

En nu is het dus woensdag en liggen jullie op het moment lekker teslapen (haha)!!

Vanmorgen zelf rond gewandeld door de buurt en even lekker over het strand gelopen. Oh en nog even de bril van Sam opgehaald in Orewa, vrijwillig (wat ben ik toch een geweldige au pair!) Het is zooo mooi om hier te zijn!!

Dingen die ik echt nog wil doen:
- Naar HAMILTON!

- Naar de Maori's

- Iets geks, (als ik dat durf: skydiven ofzo)

- Naar de skytower

- Skype met papa (en andere mensen natuurlijk ook)

- Naar een heel ander gebied voor een weekend ofzo

Zojuist heb ik nog geskypt met Dirk (en Cees)!!
Dat is wel fijn, en nu ben ik toch echt met de blik dropjes de serie GOSSIP GIRL (echt bedankt daarvoor fam. Nijssen!!) aan het kijken.

Ik moet hier toch echt eens iets van sport ofzo gaan zoeken, maar als ik hier en stuk loop is ook al zwaar met al die hills!

With love,

Iris

Reacties

Reacties

Lianne

Heey Iris,
Fijn om zo'n enthousiast verhaal te kunnen lezen!!
Volgens mij gaat het echt al goed hè?! Ook mooie foto's heb je geplaatst. Zijn jullie daar 10 uur verder dan wij of 12? Iris, ik ga lekker sporten en jij geniet daar maar heerlijk verder. Hoelang bleef je ook alweer daar, er staat geen datum op de site.
Groetjes en een dikke X

Iris

Oh, het is hier nu nog 10 uur later als bij jullie ;) .
Ik ben er tot 1 februari 2011.
Leuk dat je reageert!!
Iris

Eefje

Ha Iris,

Leuk dat je al zoveel andere au pairs ontmoet hebt, dat gaat dan vanzelf vrij snel! Want die kent weer die en die neemt dan weer een keertje die mee. Komt helemaal goed ;)
Mooie lijst met dingen heb je ook nog om te doen, komt helemaal goed!
Fijn dat je eerste werkdag zo goed ging en fijn dat je daar een beetje kunt helpen. Heel veel plezier!!

Xxxxx Eefje

Kim & Rob

Hee sissie! Gaat goed hè! Leuk berichtje, over de spelfouten zal ik zwijgen ;). Rob en ik gaan nu lekker een paar daagjes weg, hotel in Harderwijk :). Pap en mam zijn ook een paar dagen weg, naar Terneuzen! Dus Ralf is even home alone..
Fijn dat je je al zo snel hebt geprofileerd als de perfecte au-pair en dat je al andere au-pairs hebt ontmoet!
Keep us posted en rustig aan met de drop en GG!
Xxx Kim en Rob

holly

we're soooooooo happy that your here to help us. super bedankt voor sam's bril en je zal wel aan de hills wennen, hihi :-)

Sjors

Hey Iris,

Super fijn dat je het daar naar je zin hebt!
Ben benieuwt of je ook echt iets geks gaat doen! Ik adviseer bungy jumpen :) HAHA!!!
Ben van het weekend met Rian en Ineke naar de kermis in venray geweest. We miste je wel hoor, we konden nergens meer op hangen ;) Zei al tegen rian we zijn onze hangtafel kwijt :D

Heel veel plezier!

xox Sjors

Will en Tiny

Hoi Iris
Fijn dat je het daar zo goed naar je zin hebt. Leuke foto,s
trouwens. En je verhaaltje is ook leuk.
Dirk en Rob komen vanavond weer thuis, misschien wel heel bruin??????
Gr Will Tiny en de rest

wilma

Ha die Iris.
Je houdt ons goed op de hoogte, leuk hoor.
Sam ziet er inderdaad schattig uit, een lief mannetje.
Je zit wel in een mooie wijk zeg en lekker dicht bij het strand..........heerlijk!
Veel plezier en tot de volgende keer.
Groetjes Wilma.

danielle

heej iris, wat knap van jou dat je verder van de cadeautjes bent afgebleven ;) Echt super dat uitzicht daar!! xx

pap en mam

hoi Iris we zijn weer thuis hebben geen computer gehad vandaar dat ik nu maar vlug een berichtje stuur ik las je verhaal super hou je eigenlijk een verslag bij van elke dag ? dat is wel leuk voor als je terug kijkt dan zie je wat je allemaal hebt gedaan.Echt leuke foto`s van de kinderen. Onze short break was wel lekker ook naar het stand geweest maar niet in zee.Verschillende plaatsen bezocht o.a Brugge en Knokke-Heist,maar morgen weer werken groetjes van ons.XXX

Iris

Hello!!
Nice that you all read my weblog!!
Uhm. Pap mam ik heb jullie gemailt.
En Ik maak elke dag wel wat fotos, maar niet elke dag een verslag.. Het gaat hier steeds beter (ben hier vandaag een week, haha)!

Voor mensen die willen skype, mijn skype naam is:
iris.arts1

With love,
Iris

Gerlinda, Peter & Kids

Heel leuk Iris om hier je verhaal te volgen.
Lees dat je het wel naar je zin hebt daar, had ook niet anders van je verw8!
Ga nu ff alles van je site printen, zodat oma Kremers ook op de hoogte blijft (zij informeert nl. iedere dag of er nog wa nieuws van je op de site staat). Will had nl. doorgegeven dat je jou kon "volgen"
Groetjes en toitoi

Saskia

hee meid!

fijn om te lezen dat je het leuk hebt daar! en dat 't allemaal goed gaat!
en gelukkig heb je daar al meer mensen leren kennen! :)
en dat skydiven of zo durf jij wel hoor! ;)
veel plezier nog meid!

groetjes xxx

jos en marlie

hoi Iris, leuk om te lezen hoe het me je gaat.
leuke foto, die van het strand. we hebben vandaag dirk
nog gezien op het beachvollybal. fijn dat het zo goed goed in je gezin, ja je hebt zeker kwaliteiten.
en ik vraag me af is een half jaar wel lang genoeg om alles te doen wat je nog wil doen?
zoals ik begreep heb je wel een hele lange reis gehad.
ja je bent zeker een doorzettertje.
alhoewel het zeker niet altijd zal meevallen. ik weet nog dat kelsey in het begin ook echt moest wennen.
het is ook een hele overgang. maar toen kwam er een keerpunt en accepteerde ze de situatie, en maakt ze er
nog steeds het beste van.
je moet trouwens nog de groeten hebben van haar.
liefst marlie en jos

Martijn & Susan

Heey zusje.. hier eindelijk een berichtje van ons!!
Wij zijn gister terug gekomen van de vakantie dus vandaar. Maar fijn om te lezen dat de reis goed is verlopen en dat je het daar goed naar je zin hebt. Aan de foto's te zien zit je daar goed, lekker dicht bij het strand. Wij hebben vandaag onze laatste dagje vakantie en meteen de verjaardag van Susan, dus we zien vanavond je vriendje weer!
We wensen je nog heel veel succes en plezier, en we skype deze week wel een keer.

Heb je ook last van de zware sneeuw storm?

Groetjes ons

Iris

haha, nee geen zware sneeuw storm, maar wel veel regen/hagel helaaas :( . Misschien vandaaag een betere dag!!
Susan proficiat met je verjaardag, ik hoop dat je mijn kaartje hebt ontvangen (via mail) ..

Iris

Karin

Hee Iris!
Wat een leuke verhalen zeg! Wist niet dat je er al was! Echt leuk zeg!!! Ik wens jouw heel veel plezier en volg graag je site!:D
X Karin

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active