irisarts.reismee.nl

Eindelijk in NZ!!

Halloo,

Leuk zoveel reacties, dankjullie wel!!
Het lijkt alweeer zo lang geleden dat ik 'afscheid' heb genomen op schiphol en door de douane ging!! Gelukkig kwam ik al snel een andere meid tegen die ook een lange reis naar Sydney ging maken. Mijn vlucht zou zijn: schiphol - london - sydney - melbourne - auckland.

Het ging allemaal goed en het was ook gezellig met Maartje.
En daar zaten we dan een paar uur te wachten in London. Toen mochten we naar de gate en ik zag een super grooot (blijkbaar nieuw) vliegtuig van Qantas!
Maar toen we in het vliegtuig zaten bleek er een technische storing te zijn, we hoefde maar een kwartier te wachten.. Dat werd een uur en uiteindelijk moesten we terug uit het vliegtuig en zou er nieuwe informatie volgen. We kregen een lunch aangeboden en samen met Maartje heb ik daar een paar uur zitten wachten. Toen kregen we te horen dat we konden gaan, vertrekken richting Singapore. (vraag me niet naar de tijden, ikweet het echt niet meer).

Toen we bijna in Singapore aankwamen bleek het dat het niet een stop van 1 uur zou zijn maar een halve dag, dat had dan weer te maken met het landen in Sydney!
Het was niet erg, want we werden naar een luxe hotel gebracht waar ik een eigen kamer kreeg om even lekker op te frissen en te rusten or something! Om 18.00 uur mochten we daaar eten bij het buffet, HEEEERLIJK! Maartje en ik hadden ondertussen een paar andere NLers gevonden en gezellig met hen gegeten.
Daarna verder naar Singapore en vertrekken naar Sydney, maar vanwege de lange vertraging liep ik mijn vlucht naar Melbourne en dus ook naar Auckland mis. Ik me natuurlijk al meteen weer zorgen maken, maar toenwe in Sydney waren, stond er een bord en een paar van die Qantas mensen op mij te wachten met een nieuw Ticket : Sydney - Auckland! Ik was zo blij!!
De bagage zou ook meteen door gaan naar Auckland (ik zou die eigenlijk moeten wisselen in Sydney)...

Toen ik een paaar uur terug in Auckland aankwam bleek het dus zo dat mijn koffer er dus niet was!! Balen, maar ik gaf de adresgegevens van Holly door en zo ging ik naar de Arrival!!

Daar stonden Holly,Summer, Sway and Sam al op mij te wachten!!
Ik was zeeer blij ze te zien.

Nu zijn we 'thuis' en Holly heeft net gebeld naar Qantas, mijn bagage word morgenvroeg hier thuis gebracht!! Eindelijk die cadeautjes open maken!!! Haha.

Vanavond gezellig rusten (niet echt last van een Jetlag)..

Ik hoop dat dit de moeite waard was om te lezen.

Tot snel..

Veel liefs uit : RED BEACH
oh ja: het huis is klein maar gezellig, de kinderen en holly zijn ook leuk, en ik kan de zee zien vanuit hier!!! Het is hier trouwens echt warm vandaag.

Iris

Reacties

Reacties

Lianne

Heey knappe Iris!!!

Ik zit hier bijna met tranen in mijn ogen! Wat ontzettend goed van jou. Het verhaal hier boven was zeker zeer de moeite waard om te lezen!! Ik was ook echt blij iets van je te horen. Genietse hè!!!

Tot de volgende keer XXX Lianne

Kim

Blij dat je goed en wel daar bent schat!! Leuk verhaaltje, thanks for sharing. En niet alle cadeautjes uit pakken he ;)!! Maak maar snel wat foto's van de omgeving enzo ben benieuwd! Kusjes

Toos

So far so good.
Fijn dat je tijdens de reis wat mensen hebt ontmoet die de reis en het wachten toch zeker een stuk gezelliger hebben gemaakt. Veel plezier daar.
Groetjes Toos (c1000)

dirk

Ik zeg toch altijd dat druk maken nergens voor nodig is :p maar gelukkig veilig aan gekomen. We
Skype binnekort wel xx

pap en mam

hoi lieve meid, hopelijk lees je dit nog voor dat je gaat slapen ,want het is allemaal wel een beetje stressen geweest, maar nu ben je toch op je plaats bij holly en the kids zo gauw als kim thuis is maak ik een skype aan.welterusten en doe ze daar de groeten van uit een zonnig deurne groetjesxxxons

will en tiny

Hoi Iris
He He eindelijk daar naar die lange reis maar je heb het toch goed voor elkaar gekregen.
nu lekker bij komen van de reis en dan aan de slag heel veel groetjes xxx

wilma

Ha die Iris
Fijn dat je goed bent aangekomen! Ik zie je helemaal voor me!!!! :)
Heel veel plezier daar!
Groetjes Wilma.

Mieke

Wat fijn om te horen dat je er bent, zoals Dirk al zegt dat druk maken nergens voor nodig is...moet je maar gewoon doen. Ik ben benieuwd hoe het daar is. Maak maar gauw wat foto's!!! Ik wens je een hele fijne tijd toe!

Xx

Eefje

Ha Iris,

Dat er toch nog zoveel mis kan gaan tijdens een vlucht.. Gelukkig is alles goed gekomen en werd er heel goed voor je gezorgd! (luxe!). Hopelijk hoef je nu op de terugweg nergens bang voor te zijn, je weet dat het helemaal goed komt ;) Slaap lekker en heel veel plezier met de eerste indrukken van deze dagen!!!
Groetjes uit Zweden :)

Henri en Henriëtte

Ha die Iris,

Super, je bent er. Wat een ervaring zeg.
En nu weer een nieuw onderkomen. Moet je daar ook een hond uitlaten enne heb je de frietpan al gevonden!!!!!! haha
Heel veel succes in je gezin en we blijven je zeker volgen.

mieke en harry

Hoi Iris,
Wat een vlucht zeg, dat zijn wat uurtjes geweest. Maar gelukkig enkele stops van langere duur zodat je wat kon bijkomen.
Veel plezier bij je au pair gezinnetje. groetjes

Emmanuel, Hanneke en kids

Ha wereldreiziger! Wij waren al in Londen omgedraaid! Gelukkig ben jij niet voor 1 gat te vangen en loop je niet in 7 sloten tegelijk! ("eentje is genoeg! hahaha")

Jouw gezin in Nieuw-Zeeland boft maar met zo'n fijne oppas. We zullen je blijven volgen op internet en hopen voor jou dat je een fijne tijd daar zult doorbrengen. We horen het graag!

Groetjes van ons allemaal!

Danielle

Pff, alsof de reis zonder vertragingen nog niet lang genoeg was;). Gelukkig was je niet alleen, scheelt weer!
Veel plezier de komende tijd!!
ps. Uitzicht op zee: HEEEEEEEERLIJK:D.

Opa en oma

Hoi Iris,
fijn om te horen dat alles goed gaat. En dat je goed bent aangekomen.
Groetjes opa en oma

Nelly

Jeemig wat een verhaal. Maar super dat je deze uitdaging aangaat. Ik heb al heel wat vluchten mogen beleven en inderdaad het gaat niet altijd van een leien dakje. Maar weet je, die ervaringen sla je op en je leert dan voor jezelf te zorgen en kijkt wat je kunt doen om het beste ervan te maken. Ik wens je super veel succes en plezier daar in N.Z. Fijn dat je goed bent aangekomen. Geniet ervan en ik hoor wel van je.
Groetjes Nelly

Ralf

eej zusje

ben net terug van een mooie vakantie. En toen zag ik jou foto's van een nog mooiere beleving: het au pair avontuur.
Succes zus en vooral veel plezier

Ine Tiny Teng

Ha stoere dame,
Vroeger zei ik al eens tegen je ouders: die Iris van jullie gaat nog wel eens backpacken down under. Dat is het niet helemaal geworden maar toch wel near by.
Arts vetaalt is 'kunsten'.
Wij gaan het kunststuk van Iris zeker volgen.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier en groetjes van ons.

Linda

Hee lieve Iris!

Ik lees je verhaaltje nu pas haha. Maar echt super gedaan. Maar ook heel goed dat je overal goed werd opgevangen en dat je zelf niet hoefde te stressen. Goede reisorganisatie!
Nou als je deze turbulente heenreis kan, kan je alles wel aan! De eerste hindernis is overwonnen! :D
Geniet ervan, laat je kindjes wat foto's zien van iedereen hier. En heel veel succes met het wennen aan je nieuwe leven voor even :)

Liefs,

Linda

Iris herself!

Thank you all!!
I already have a nice time in New Zealand!!

With love,
Iris

danielle

heeej, oh echt super knap iris!Ik doe het je daar zo allemaal niet na ;). Iig veel plezier daar, maar zo te zien gaat dat allemaal ook wel goedkomen. xx danielle

Marije Dijkstra

Hee Iris!

Wat super gaaf dat je in Nieuw-Zeeland bent!
Hoe is het daar? Je zult wel moe zijn!
Leuk gezin? Wat ga je vandaag doen? Leuke dingen op de planning? En hoe is de plaats? Groot / klein?
Ik wil er ook heeeeeen! :D
Heel veel plezierr! En ik ga je blogs steeds lezen, leuk man!

d.maandag@hetnet.nl

ha die iris ,
hallo fijn dat je reis goed is verlopen misschien ben ik wel wat laat met deze
reactie maar leuk dat je het goed naar de zin hebt.
ik zag dat c1000 al een berichtje had verstuurt ik heb nog een week vakantie
nu dacht ik aan die stoere meid ik hoop dat het je goed gaat we zullen je volgen
heel veel liefs en een dikke zoen veel plezier daar
groetjes van dennis en annie ,jaike,jarno,ray...

Karin

eey iris:)
wat leuk om iets van je te horen daar1
wow wat een reis maar je bent er!
geniet ervan!!
xxxxxx

NikoleAntonLinaJop

Fijn te lezen dat het allemaal goed gaat!! :)
En leuk je af en toe op de chat te spreken!! ;)
Binnenkort wel een keer skype he, doen we eens als Lina erbij is!! :D

Geniet Iris!!!! xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active