irisarts.reismee.nl

Druk druk druk, met alles te regelen!

Hallo,

Dit is mijn eerste berichtje. Een paar maanden geleden (de tijd gaat snel!) heb ik besloten om in plaats van te gaan werken of verder te studeren, naar Nieuw Zeeland te gaan!

Via een vriendin ben ik bij Travel Active terecht gekomen. En zo is het allemaal begonnen. Samen met mam ben ik naar een informatiemiddag geweest over het gehele Au Pair gebeuren. Daarna besloot ik dat ik naar Nieuw Zeeland wilde gaan om te Au Paire.

Ik heb vanalles moeten doen en regelen en na lang wachten en stressen heb ik een leuk gastgezin gevonden, het klikt goed en ik heb er veel zin in!!
Het gezin bestaat uit : moeder Holly, Summer (12), Sway (11), en Sam (19 maanden)!! Ze wonen in Red Beach (ik over een maandje dus ook!) dat is bij Auckland in de buurt.

Mijn engels is niet geweldig, maar dat komt dan nog wel (hoop ik).
Op het moment ben ik druk bezig met het regelen van mijn vlucht en mijn visum.
Hopelijk komt dat dus allemaal goed. Ik wil eind juli nog vertrekken!!

Iris

Reacties

Reacties

Renée Mommen

Whoe Iris!

Dat is wel even heftig joh. Wist niet dat je met die plannen bezig was. Wel leuk dat je naar Nieuw Zeeland kan als je daar al heel lang heen wilde. En wat een leuke namen hebben die kinderen!

Iris, ik wens je super veel succes en vooral plezier! Geniet ervan.

Kus

Lianne

Ha schat!
Ik heb je bericht gelezen en ben blij voor je! Iets wat je heel graag wil en dat gaat dan ook nog lukken, super!!
Ik zal ze bij Poeh beer inlichten over je vordingen en dat je eind juli al vertrekt. Ik blijf je volgen!
Succes met de voorbereidigen!
XXX Je (liefste) excollega hahahohohihi

wilma veltman

Ha die Iris
Lees net jouw eerste bericht op je site.
Ga je zeker volgen, maar dat had ik al gezegd. Waarschijnlijk ben je nu met de laatste voorbereidingen bezig voor je lange reis.
spannend, maar wel superleuk!
Zo te zien krijg je het wel druk met de kindjes daar, maar dat gaat jou vast lukken.
goede reis en en een goede start en heel veel plezier.
groetjes Wilma

Mieke

Over 14 uurtjes zit je in het vliegtuig! Super spannend om helemaal naar de andere kant van de wereld te reizen. Ik vind het echt super gaaf voor je en wens je heel veel plezier, succes en geniet ervooral van. Ik zal je berichtjes allemaal lezen en hopelijk heb je er tijd voor om ze te schrijven. Je moet even je skype naam geven dan kan ik je toevoegen.

Veel liefs, Mieke

nellie-toon

iris heel veel plezier.heel spannend wat je gaat doen.gr nellie-toon

Sara

Hey Iris,

Heel veel plezier, succes & super veel leuke ervaringen toegewenst!
Ik blijf je volgen..

Liefs, Sara

Kelsey

heey grote nicht!

heel veel succes! en maak er een top tijd van! je hebt het wel ff beter bekeken als ik hier in Salou :P even naar de andere kant van de wereld! gaaf he

ik ga je volgen! good luck, en doe veel leuke ervaringen op en geniet ervan!

xxxx en veel liefs uit het warme Salou

pap en mam

hoi Iris op dit moment zit je ergens boven de oceaan op weg naar singapore.Fijn dat je al een reisgenote hebt ontmoet. ik ben benieuwd hoe het met je gaat. hier was het de hele dag heel rustig.Groetjes dikke kus van ons

mieke-harry en kids

Hoi Iris, vanmiddag je mam nog gesproken en zei vertelde dat je alweer in de lucht zat, na London. Heel veel plezier daar down under en hopelijk kom je in een fantastische gezin terecht. We zullen je verhaaltjes volgen. gr. uit Deurne

Kim

Wow, jij zit gewoon ff lekker in een superdeluxe-hotel hoor ik net! Beter bekeken hoor! Al leuke films ook gezien? En is het een leuk meisje met wie je mee kunt reizen tot Sydney? Fijne reis verder nog!! xxx

dirk

Hee Iris.

Ik zit nu in het warme playa del ingles het is 30 graden hier en we hebben al een paar pilsjes in de zon op :p hoe is de reis of hoe is het overstappen bevallen. Ik hoor wel van je. Ik kan in de kamer gratis internetten dus ik houd het in de gaten. Xx ik hoor nog van je :D

Nikole

Halloo!! :D
Hoe is de reis bevallen??
Hoorde dat je een reisgenootje had gevonden!! Super, hoop dat het een beetje bevallen was of is... Kweet niet of je er al bent! ;)
Groetjessss!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active