irisarts.reismee.nl

De eerste week

Leuk he, onderweg naar huis.

Reacties

Reacties

roobin

heey iris ik kom zondag op de tv van nickelodeon bij nickbattel leuk he om 9 uur sochtens wel kijken he en ik moet waterpolowen zondag wel anstaande

de groetenvan je hele fam
schesreven door roobinxxxxxxxx

roobin

heey ik ben nu bij laura heel leuk

ps ik wil je weer is zien ik mis je heel erg


van roobin
voor iris xxxxxxxxxx

Iris

Hee Roobin!
Ja haha, kei leuk!!
Misschien kunnen we een keer SKYPE?? :)

Iris

marlie

Hoi Iris, ik was een tijdje vergeten om op de site te kijken. Dit komt natuurlijk omdat het allemaal al weer zo gewoon is dat jij alweer een tijd daar bent. Ik ben wel jaloers op dat heerlijke weer daar. We hebben hier de afgeopen dagen wel wat storm gehad, was nog een boom omgewaaid. Ja, en vandaag staat het ijs al op het water. Van mij mag het wel doorwinteren, vind ik wel fijn. Lijkt me wel raar als je zo een winter overslaat.
Hoe gaat het daar nog alles prima? En moet je veel werken? Ik wens je in ieder geval nog een fijne kerst en jaarwisseling toe, wel héél bijzonder, zo in de zomer.
Geniet van de ervaring en liefs van Marlie en Jos

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active