irisarts.reismee.nl

Bye bye my lovely New Zealand..

Hi there!!

Na een geweldige trip voor 3 dagen naar Bay of islands en Cape reinga (7 tot 9 maart)
ook nog een kei leuk laatste weekend in auckland gehad.

Zaterdag 11 maart met Ellen Annette en Sofie naar een festival geweest, echt leuk!! en savonds afscheidsfeestje gehad in de stad met vriendinnen en goed op stap geweest!!!
Zondag 12 maart een dagje thuis geweest en met de host family gegeten,en mijn Ammaretto opgedronken,gezellig!
Maandag morgen dan mijn laaste uurtjes met de meisjes, dat was wel even moeilijker, ik ga ze zo erg missen\!!
En nu bij Annette thuis, nog naar Ellen geweest die ik ook weer in NL ga zien..
Savonds gezellig met annette en haar host family gegeten en koffer voor de laatste keer gecheckt..

Dinsdag (morgen) om 5.45am aanrijden en dan om 8.35am vertrekken!!!
Een vlucht van 36 uur...
Komt goed!!

Liefs!! xx

Mieke

Geniet van je laatste uurtjes daar en dan ben je alweer bijna thuis! Fijne reis back home en zien we elkaar snel!
Xx

Pap en mam

Goede reis, geniet ook daar van, en tot op Schiphol!!!!

Xxx pap en mam

Ans

Je kan echt wel op 'n kei schonne tijd terug kjiken.
Goeie reis en alvast w elkom thuis.
Fam Gommans

nellie toon

hoi iris, we hebben je gevolgd je hebt er van genoten en wij ook, van je verhalen, het was leuk om dit allemaal te lezen en zeker omdat we er ook eens waren geweest, erg herkenbaar. fijne reis en tot ziens. toon-nellie

Lianne

Ha Iris!
Ruim zeven maanden weg van hier....een lange tijd en toch zo vlug gegaan. Hele fijne tijden en maar moeilijke zoals we hebben kunnen lezen. Maar iets wat ze je nooit meer afpakken. Een herinnering voor het leven! Jij hebt genoten en wij hebben genoten.

Groetjes en tot ziens!
XXX

Kim

Sissie, goede reis!! Jij zit nu al in de lucht, maar grote kans dat je dit wel leest als je daar 5 uur in Bangkok mag verblijven ;). Veel plezier meid en tot snel!!! XXX
Ook van Martijn en Ralf en Whoopi

Saskia

hee meid!!

een goede vlucht terug!!
en als je woensdag ochtend terug komt staan we je daar met z´n alle op te wachten!
heb er zin in!

liefs xxxx
tot woensdag!

Mieke en Harry

Ha die Iris.
Wel jammer voor ons dat je nu alweer terug bent. We zullen je verhalen en foto's missen. Want dat was altijd heel spannend. Wat heb je veel meegemaakt.
En daar hebben wij met zijn allen een beetje van mee mogen genieten. Je was ver weg, maar toch ook een beetje dichtbij. Nog een goede reis en tot snel.
De Sint Joep.

Nelly van Osch

Hey Iris

En dan is de tijd aangebroken om afscheid te gaan nemen van het mooie Nieuw Zeeland waar je zoveel hebt gezien en meegemaakt. Een unieke onderneming. Je neemt een koffer mee vol met souvenirs en kleding. Maar ook een rugzak vol mooie en bijzondere herinneringen die je gaat koesteren en die naar mate de tijd zal verstrijken zeer bijzonder gaan worden. Ik hoop je daarover in Nederland te horen vertellen. Het zal ook vast niet mee vallen om afscheid te nemen van alle vrienden die je daar hebt gemaakt. Heel veel sterkte daarmee en een goede terugvlucht naar Nederland. Maak er maar een mooi reisverslag van als herinnering voor later.

Super veel groetjes van mij en ik kijk uit naar je verhalen. Ik heb met plezier gekeken naar je foto's en de verslagen gelezen.

Liefs Nelly